Дякуємо! Ваше повідомлення відправлено :)
Ok
Телефон
Телефон +38 067 945 32 05 +38 050 758 87 68

Ми раді вітати Вас в нашому готелі! Для нас Ви бажаний гість, і ми постараємося зробити все, щоб Ваше перебування в нашому готелі було приємним.

Ознайомтеся, будь ласка, з нижче наведеними правилами і рекомендаціями нашого готелю.

  1. Номер в готелі «Максим» надається по пред’явленню паспорта, а військовослужбовцям – посвідчення особи, для проходять службу – військовий квиток з відпускним або посвідченням про відрядження.
  2. Громадянин пред’являє адміністраторові служби розміщення паспорт або замінюючий його документ і ваучер (якщо гості забронювали проживання через on-line бронювання) і заповнює анкету мешканця.
  3. Розрахункова година в готелі «Максим» – 12:00, при заїзді гостей до 12:00 місця надаються тільки при їх налічіі.В разі раннього в’їзду клієнта плата за проживання стягується в наступному порядку:
    • не більше 6 годин до розрахункової години – плата за половину доби;
    • від 6 до 24 годин до розрахункової години – плата за повну добу.
  4. У разі затримки виїзду клієнта плата за проживання стягується в наступному порядку:
    • не більше 6 годин після розрахункової години – плата за половину доби;
    • від 6 до 24 годин після розрахункової години – плата за повну добу.
  5. При проживанні Гостя в готелі більше 2 діб, у всіх категоріях номерів зміна постільної білизни та рушників проводиться на третю добу з дня заїзду. Поточне прибирання проводиться щодня на вимогу постояльця не пізніш 16:00.
  6. Після виїзду постояльця з номера проводиться повне прибирання.
  7. Бронювання номера здійснюється шляхом направлення заявки до відділу бронювання готелю «Максим» через систему on line бронювання, або по телефону +38 06153 44-9-44, +38 (050) 758-87-68, +38 (067) 945-32 -05-тел / viber та іншого зв’язку.
  8. При гарантованому бронюванні проводиться 100% передоплата вартості за весь період проживання або 100% передоплата за першу добу проживання з наступною оплатою при заїзді неоплаченого терміну проживання. Будь ласка, зверніть увагу, що персонал готелю може зв’язатися з вами з приводу попередньої оплати бронювання.
  9. У разі якщо Гість при гарантованому бронюванні з 100% передоплатою за 1 добу проживання не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду і не скасував бронювання за добу до передбачуваного дня заїзду, передоплата за 1 добу проживання не підлягає поверненню. Дане бронювання переходить у статус Негарантоване і анулюється, якщо від Гостя не надійшла інформація про підтвердження даного бронювання.
  10. Також гість може скасувати бронювання за 7 днів до заїзду і тоді готель «Максим» повертає всю суму передоплати яка була зроблена гостем.
    У разі, якщо Гість при гарантованому бронюванні з 100% передоплатою за весь термін проживання не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду і не скасував бронювання за 7 діб до передбачуваного дня заїзду, передоплата за проживання не підлягає поверненню. Дане бронювання не анулюється до надходження письмової відмови Гостя від бронювання. При відсутності письмової відмови від бронювання і послуги проживання Гостя протягом оплаченого строку, плата за кожну добу послуги проживання Гостя поверненню не підлягає.
  11. Проживання в номерах з кухонними зонами. Під час проживання постояльців в номерах з кухонними зонами вся відповідальність за правильне і безпечне використання кухонного обладнання, за чистоту посуду, режим зберігання готової їжі і т.п. лежить на постояльців.
  12. Забороняється приготування їжі для комерційного використання, з використанням відкритого вогню, приготування їжі з різким специфічним запахом.
  13. Заборонено скидати в каналізацію залишки їжі і харчові відходи. Повне прибирання кухонної зони проводиться персоналом після виїзду гостей з номерів.
  14. Розміщення дітей та додаткові ліжка. Дозволяється проживання дітей будь-якого віку.
  15. При розміщенні всіх дітей молодших 12 років на додаткових ліжках стягується 150 гривень за ніч.
  16. При додатковому розміщенні всіх дітей старше 12 років або дорослих на додаткових ліжках стягується 200 гривень за ніч. Додаткові ліжка надаються за запитом. Необхідно підтвердження від адміністрації готелю.
  17. Додаткові послуги не включаються автоматично в загальну вартість і оплачуються окремо під час вашого проживання. Також додатково оплачується 1% туристичного збору від загальної суми проживання.
  18. Домашні тварини. Розміщення з домашніми тваринами не допускається.
  19. Оплата в готелі “Максим”. Для оплати приймаються готівкові, також можлива оплата карткою. Приймаються visa і mastercard.

Будь ласка, зверніть увагу, що персонал готелю може зв’язатися з вами з приводу попередньої оплати бронювання.

Переконливо просимо Вас дотримуватися правил, встановлених в готелі:

  1. Перебування в номері без попередньої оплати не допускається, в тому числі і при продовженні проживання.
  2. Дотримуйтесь чистоти у номері і готелі.
  3. Чи не турбуйте проживають в готелі, дотримуйтесь тишу і громадський порядок в номері і готелі.
  4. Суворо дотримуйтеся правил пожежної безпеки, не допускаючи виникнення вогнищ пожежі. Прочитайте, будь ласка, інформацію про те, як треба діяти в разі виникнення пожежі в готелі.
  5. Залишаючи номер, не забудьте закрити водозабірні крани, вікна, вимкнути світло та інші електроприлади.
  6. У разі втрати або пошкодження майна готелю відшкодуєте вартість завданих збитків.

Забороняється:

  • Залишати в номері сторонніх осіб в свою відсутність, а також передавати стороннім ключі від номера.
  • Тримати в номері тварин, птахів, рептилій і т.п.
  • Зберігати громіздкі речі, вибухові, токсичні матеріали, ртуть, зброю.
  • Використовувати в номері електронагрівальні прилади.
  • Переставляти і пересувати меблі без узгодження з адміністрацією готелю.
  • Курити в номерах для некурящих.

У разі втрати або пошкодження речі постоялець повинен негайно повідомити про це адміністратора готелю. Якщо до закінчення строку проживання постоялець не пред’явив свої вимоги до готелю, вважається, що його речі не були втрачені чи пошкоджені. За втрату грошей, кредитних і телефонних карток, коштовностей, ювелірних виробів готель відповідальності не несе.

Готель не несе відповідальності за роботу міських комунікацій (відключення світла, води, тепла).

Готель має право відмовити Гостю в подальшому проживанні в готелі в разі порушення цих Правил і несвоєчасної оплати послуг готелю.

При заподіянні готелю значного матеріального збитку з вини чи недбалості постояльців і (або) їх гостей в обов’язковому порядку повинен бути складений акт встановленого зразка. В даному випадку крім відшкодування збитку постоялець повинен добровільно або в судовому порядку відшкодувати готелю втрати, пов’язані з простоєм номера під час ремонту, заміни меблів і т.п. випадків (наприклад, при затоці водою).

Припинення проживання Гостей в готелі. Відмова в поселенні

  1. Гості припиняють проживання в готелі з закінченням договору між постояльцем і готелем про надання готельних послуг.
  2. Гість має право розірвати договір про надання готельних послуг в будь-який час за умови оплати фактично наданих послуг (при достроковому виїзді стягується плата за одну добу вперед).
  3. Якщо гість неодноразово порушує внутрішні правила проживання в готелі, що призводить до матеріальних збитків або створює незручності для проживання інших відвідувачів, готель має право відмовити в поселенні або розірвати договір (здійснити виселення). У цьому випадку після відрахування суми, що покриває нанесені відвідувачем матеріальні збитки і (або) штрафи, передбачені цими правилами, гостю повертається залишок внесеної раніше оплати.
  4. Адміністратор готелю має право відмовити в поселенні у випадках, якщо:
  • у приїжджають відсутні документи, документи недійсні або прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві;
  • відсутня оплата за номер у встановленому порядку і в необхідній сумі;
  • у Гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться;
  • Гість відмовляється дотримуватися внутрішні правила проживання в готелі.

У разі виникнення будь-якої проблеми, звертайтеся до адміністратора.

З повагою, адміністрація готелю «Максим».

Залишилися питання?
Надішліть нам повідомлення і вкажіть контактний номер телефону - адміністратор з радістю відповість на всі запитання!